مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 13:422022-07-18حوادث

سوت زنی| پرونده اختلاس شهردار آرادان به کجا رسید؟


یازدهم مردادماه سال گذشته بود که دادگستری کل استان سمنان از بازداشت شهردار وقت آرادان به اتهام اختلاس و بر اساس پرونده متشکله در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان خبر داد (اینجا بیشتر بخوانید ).

در این خبر آمده بود که  بر اساس پرونده متشکله در شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان و گزارش ضابطان در اطلاعات سپاه استان و تحقیقات صورت گرفته، شهردار آرادان به اتهام اختلاس بازداشت شد .

دادگستری کل استان سمنان در ادامه تصریح کرده بود که شهردار آرادان پس از تفهیم اتهام و صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شده است .

پیگیری های خبرنگار فارس، حاکی از آن بود که شهردار وقت آرادان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای امنیتی دستگیر و روانه بازداشتگاه شده است.

آن زمان، گمانه زنی ها برای احضار شماری از اعضای شورای شهر و تعدادی از کارمندان شهرداری آرادان نیز جدی شده بود؛ اما خبری از آن به رسانه ها نرسید! بالأخره نتیجه چه شد؟ اینک شماری از مخاطبان فارس با ثبت پویشی در سامانه های فارس من و سوت زنی این خبرگزاری، مدعی شده اند که شهردار سابق آرادان در شغل دیگری در شهرداری در حال فعالیت است (خبرگزاری فارس مستقلاً صحت این موضوع را رد یا تکذیب نمی کند) و خواستار آن شده بودند تا درباره سرانجام این پرونده پس از گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوت زنی| پرونده اختلاس شهردار آرادان به کجا رسید؟

سوت زنی| پرونده اختلاس شهردار آرادان به کجا رسید؟